Nyyssönen Marja-Liisa

Loka–joulukuussa 2016 oli galleriassamme monipuolinen kattaus Marja-Liisa Nyyssösen alias Liisa Valkosen taidetta.Tämä oli seuran 17. verkkonäyttely.Osan verkkogallerian töistä oli aitoina Taideseuran ikkunanäyttelyssä samoin vuoden 2016 loppuun. Ikkunanäyttely: Rajakatu 2, 77600 Suonenjoki.

Marja-Liisan kertomana:

Olen ollut Taideseuran jäsen vuodesta 1985. Verkkogalleriassa esillä olevat työni ovat noin 30 vuoden ajalta. Harrastukseni alkoi posliininmaalauksella kansalaisopiston kursseilla, mutta se ei oikein tuntunut omalta. Oljyvärit ja tempera olivat minun juttuni. Keramiikkaa tein kansalaisopistossa kahdeksana talvena – siinä sai päästää luovuutensa valloilleen. Kaikenlaisia kädentaitoja olen kokeillut, viimeaikoina taidekäsitöitä.

Pikalinkit taiteilijoihin