Mölkänen Eeva

Eeva Mölkänen on tällä hetkellä nuorin Suonenjoen Taideseuran hallituksen jäsenistä ja myös Kuopion Arttiimi ry:n jäsen. Hän on syntynyt Pohjois-Norjassa, mutta asunut Pohjois-Savossa vuodesta 1987. Ammatiltaan hän on lähihoitaja, jonka on kiinnostunut monista asioista joogasta karaokeen. Kuvataiteen puolella innostuneelle tekijälle ovat tulleet tutuiksi monet tekniikat. Akvarelli, mangatussi, hiili, lyijykynä, pastelliliitu, kollaasi, kivimaali, öljy, akryyli sekä näiden yhdistelmät ovat olleet käytössä. Näistä saamme nyt näytteitä nettigalleriassamme.

Eeva on tehnyt myös kolmiulotteisia tilateoksia metalliverkosta ja savesta maalaten niitä spraymaaleilla. Valokuvaus luonnossa on myös lähes viikoittainen harrastus. Eeva on lähtenyt opiskelemaan taideterapiaa sekä voimaannuttavan valokuvan perusteita, joissa yhdistyy harrastus ja työ.

Eevan kotisivut auenneet, Tervetuloa tutustumaan: www.Eepu.fi

Pikalinkit taiteilijoihin