Vanha kuva

Tässä galleriassa julkaisemme vanhoja valokuvia taideseuran toiminnasta. Mikäli arkistossasi on vanhoja valokuvia, jotka jollakin tavalla liittyvät taideseuran historiaan, ota yhteyttä jalustassa olevan yhteydenottolomakkeen välityksellä tai soita jollekin hallituksen jäsenelle.

Kuva muisteloineen laitetaan esille ja muutkin voivat kirjoittaa tilanteeseen liittyviä kommenttejaan mukaan. Näin saadaan elävää historiankirjoitusta aikaiseksi.

Kuvien ja muistojen eitarvitse olla ”ammoisilta ajoilta” vaan nuoremmatkin käy. Pääasia, että asiat eivät jää unohduksiin!

Kuva Viipperon leiriltä

Tässä kuvassa lienee jokin hetki Viipperon kurssilta – vähän näyttää siltä. Marjatta Lukkarinen ja Aili Häkkinen Tossavainen saavat arviota Jouko Kivimäeltä – silloiselta läänintaiteilijalta.

Oldest
Newest Most Voted
Anja Jääskeläinen
1 year ago
Reply to  Mauri Korhonen

Erityisesti mieleen Kivimäen kurssilta on jäänyt toteutumaton liikeidea myydä Viipperon tikkuja. Maastossa oli paljon pieniä, kuivia, kovia ja murtumattomia oksan palasia. Niillä oli hyvä painaa akvarellipaperiin uria tai raaputtaa väriä öljyväristä. Tuotteistaminen jäi vain hauskoiksi puheiksi tuotemerkistä ”Viipperon tikku”.