Vuosikokous

Kevätkokous 27.3. 2024

Suonenjoen Taideseura ry:n vuosikokous pidettiin Futurialla 27.3.24. Paikalla oli toistakymmentä jäsentä ja henkilövalinnat menivät esityksen mukaisesti.

Eeva Mölkäsen tilalle puheenjohtajaksi valittiin Mauri Korhonen. Maurin tilalle tuli hallitukseen Sinikka Vesterinen Kuopiosta. Hallituksen erovuoroista Jouni Kurjen tilalle valittiin Tuulikki Vilhunen Vesannolta ja Jorma Knuutisen tilalle Anne Matilainen Suonenjoelta. Kokouksen jälkeen oli kahvit ja auditoriossa Veli Granön mielenkiintoinen luento ITE-taiteesta, johon seuramme osallistui kustannusten osalta.

Seitsämän vuotta taideseuraa luotsannut Eeva Mölkänen  oli kirjoittanut kauniin kiitoskirjeen, joka luettiin kokouksessa.

Hyvät Suonenjoen Taideseura ry:n jäsenet ja Facebook-seuraajat ❤️

Olen ollut mukana jäsenenä seurassa vuodesta 2007 lähtien. Hallituksen jäsenenä vuodesta 2011 lähtien ja puheenjohtajana vuodesta 2017. Nyt on aika sanoa hyvästit.

Yhdessä olemme kulkeneet luovaa polkua ja saaneet monia uusia jäseniä seuraamme. Seuramme on mahdollistanut taiteen iloa monelle ihmiselle ja yhteisöille.

Vaikka jään toistaiseksi pois seuran toiminnasta, seuran katse on suunnattu kohti tulevaisuutta. Uudet hallituksen jäsenet tuovat mukanaan uusia värejä, mahdollisuuksia ja luovat uusia taiteellisia seikkailuja.

Empatia on yksi voimamme. Se yhdistää meidät toisiimme ja auttaa ymmärtämään toistemme tarpeita ja unelmia.

Tulevaisuudessa toivon näkeväni meidät luovana yhteisönä, joka tukee toisiaan ja luo taiteen taikaa.

Olen päättänyt luopua seuran Facebook-sivuston ylläpidosta ja seuran mainosten tekemisestä.

Tämä päätös ei johdu kiinnostuksen puutteesta, vaan halusta antaa tilaa uusille asioille ja antaa aikaa läheisille.

Toivon, että joku teistä uusista ottaisi vastuun sivuston ylläpidosta. Luomalla uudet henkilökohtaiset tunnukset ja tuoden siihen uutta loistoa ja väriä. Uudesta voi luoda entistä paremman. Ole yhteydessä uuteen hallitukseen, mikäli tämä resonoi juuri sinua.

Taide ansaitsee tulla nähdyksi, koetuksi ja kuuluksi.

Kiitos teille kaikille – sydämellisille jäsenille ja ahkerille hallituksen tekijöille.

Rakkaudella, pj. Eeva Mölkänen

Mauri Tuure toimi kokouksen puheenjohtajana
Entinen puheenjohtaja Eeva Mölkänen sai hallituksen kiitoslahjan seuran sihteeriltä Anja Jääskeläiseltä.
Anja oli suunnitellut Eevalle kiitoskortin.

Normaaliin tapaan kokouksessa hyväksyttiin hallituksen laatima toimintakertomus vuodelta 2023. Niin ikään hallitukselle myönnettiin tili- ja vastuuvapaus menneen vuoden rätingeistä.